[Pardus-kullanicilari] Error:/dev/hdb'e yazma sýrasýnda I/O hatasý parted.error

Caner Güral cgural at gmail.com
5 Kas 2007 Pzt 21:32:01 EET

Herkese merhaba,

Hepinize iyi günler temennilerimi ilettikten sonra bir soru sormak
istiyorum:

Biliyorsunuz, yaklaşık 2 gün kadar önce de aynı sorundan şikayetçi olduğuma
dair bir e-posta daha atmıştım.Sağolsun arkadaşlar, eğer yedekleriniz varsa,
Pardus'u tekrar kurun, eski ayarlarınıza döneeksinizdir türünden yanıt
verdiler.Onun üzerine tüm yedeklerimi aldım ve Pardus'u tekrar kurma yoluna
gittim.Ancak yine aynı hata baş gösterdi.Başlıkta da yazdığım hatadan
bahsediyorum.Hatta tam olarak şurada çıkıyor: Pardus'u kuracağım diskin
bölümlerini ayırıyorum, tam biçimlendir butonuna basıyorum, anında bu hata
[1] karşımda.

Bazı arkadaşlar, bu sorunun, güncelleme sonrası Kuzey Köprüsü ile ilgili
olabileceğini söylemişlerdi; denetleyicilerle ilgili yani.Ancak hâlâ bir
çözüme varamadım.Yardımlarınızı bekliyorum.

[1]: http://cgural.googlepages.com/error_inputoutput.jpg

Hoşçakalın.İyi günler...