[Pardus-kullanicilari] yanlış ip alma sorunu

Aşır Demirel asir.demirel at gmail.com
5 Kas 2007 Pzt 18:17:17 EET

merhaba arkadaşlar benim size daha önce yazmıştım benim bilgisayarım 10.1....
diye ip alması gerekirken 192..... li ip alıyor diye bunun sorununu bir
arkadaşım çözdü dhcpcd-2.0.8-4-6.pisi bu paketi yeniden yüklerseniz normal
olarak ipsini alıyor ama yeni bir güncelleme var derse bu paket için onu
güncellemeyin yoksa gene ip farklı bir ip alır eğer bunu gerekli yerlere
iletebilirsek onlarda ona göre bir düzenleme yaparsa iyi olur