[Pardus-kullanicilari] nvidia fx5200 ve aiglx beryl

volkan volkana34 at gmail.com
31 Mayýs 2007 Per 11:51:18 EEST

Slm,

Aynı ekran kartını bende kullanıyorum,

Bence sırf bunun için kartınızı değiştirmeyin.Çünkü beryl depo olmayan bir
program olduğu için her kartta az çok tutarsızlıklar olacaktır.

Bu forumda önceki haftalarda Beryl nin pardus versiyonu için
geliştiricilerin çalıştığını okumuştum.Yakında depo muza girer inşallah...

Bu arada depodan kurduğum ve benim çok memnun olduğum "KoolDock" programını
kullanmanızı önerebilirim (enteresan bir araç çubuğu dur)