[Pardus-kullanicilari] nvidia fx5200 ve aiglx beryl

savaş izmir savasizmir at gmail.com
30 Mayıs 2007 Çar 22:58:35 EEST

selam arkadaşlar. daha önce size nvidia driverlarla problem yaşadığımı
söylemiştim. bu aralar bununla alakalı olabilir mi bilmiyorum ama aiglx
beryl
açık durumdayken mouse haraketleri çok yavaşlıyor ve tutuk tutuk hareket
ediyor. hatta şu an itibariyle beryl açılmıyor. güncellemelerin
yüklenmesinden sonra ollan bir problem yoktu di mi. msi nvidia fx5200 128
ekran kartınının yerine bir ekran kartı alayım diyorum. beryl açısından daha
uyumlu ve 100 doları aşmayan bir ekran kartı tavsiye edebilir misiniz?