[Pardus-kullanicilari] ama yere artık

windforceenergy at gmail.com windforceenergy at gmail.com
31 Mayıs 2007 Per 03:05:48 EEST

sayın hocam
merhaba
öncelikle alakanız için çok teşekkür ederim ancak bana lazım olan
programlar visual basic,flash8,AutoCAD,Delphi Ve Borland C++ dır
biz okulda bu programları görüyoruz ve ne yazık ki bunlardan başka
alternatiflerimiz de yok kaldı ki benim bir başka problemim de şu;
şimdi diyelim her hangi bir program download sitesinden linux için olan
her hangi bir programı bulduk ve indirdik  bunu nasıl pisi uzantılı bir
şekile dönüştürüp açacağız  bakın işin aslını ararsanız bunu söylemeyi
ve yapmayı bende pek sevmiyorum ancak pardus ne yazık ki microsoft kadar
bir çok kolylığı(dosya bulma indirme, kurma, kullanma vs vs vs )
sağlamadığı sürece pek bir talep bulamayacaktır kaldı ki hemen şunu da
belirteyim benim  uzun zamandır yakındığım bir diger konuysa nasıl
anlatayım hani microsof tun belli bir grafik ara yüzü var ve bu grafik
ara yüzü sayesin de çok amatör biri bile bazı şeyleri hemen bulabiliyor
veçözüme kavuşturabiliyor ancak ne yazık ki pardus ta bu böyle değil en
basitin de bir arama çubuğu bile linux ta höt höt  uğraşı istiyor
üzülerek size bir örnek vereyi m geçenlerde internetten bildiğimiz bir
resmi(jpeg) indirdim ve bunu pardusta wall paper yapayım istedim hay
istemez olaydım oraydı buraydı en sonunda lanet olsu n dedim hayır şimdi
bir duvar kağıdı içinde listeye mail atılmaz ki bakın lütfen benim bu
yazımdan dolayı linux tan nefret ettiğimi falan düşünülmeyin ama ne
yazıkki bunlar acı gerçekler yani niye biraz daha basit ve kolay olsa bu
pardus ama sizlerle şunuda paylşamak isterim ki geçenlerde internette
linux xp desktop diye bir şey buldum ancak daha tam olarak inceleme
fırsatı bulamadım eger tahmin ettiğim gibi bize alışıla gelmiş kolaylık
ve imkanları sunuyorusa ben onu kullnacağım bu arada linki sizlerlede
paylaşmak isterim(www.linux-xp.com)
yani uzun lafın kısası arkadaşlar ne yazı ki bazı kolaylıklar sağlanmak
zorunda aksi takdirde pardus sadece klasik word excel kullanıcılarına
hitap edecektir...