[Pardus-kullanicilari] bankacılık işlemleri

Cem TURGUT cemturgut at gmail.com
27 Mayıs 2007 Paz 23:38:35 EEST

Ben de garanti ve iş bankasında firefox kullanıyorum ve sorun yaşamadım. Ama
yapı Kredi'de (firefox'la denemedim gerçi ama) sanal klavyede kesinlikle
tıklama yada üzerinde bir süre beklemek dışında girişi kabul etmiyor. Bu söz
konusu olabilir derken deneme yaptım YKB'de de sorun yok :S

27.05.2007 tarihinde Recep Oğuz YAĞBASAN <kaptanoguz at gmail.com> yazmış: