[Pardus-kullanicilari] bankacılık işlemleri

Recep Oğuz YAĞBASAN kaptanoguz at gmail.com
27 Mayıs 2007 Paz 23:26:06 EEST

selamlar,

Ben uzun zamandır internet bankacılığı kullanıyorum ve sizin söylediğiniz
hatalara muhattap olmadım. Genelde firefox ile Pardustan işlemler
yapılabiliyor. Garanti bankası ve işbank siteleri en azından sorunsuz.
Şifreyi sanal klavye değil de normal klavyenizden de girebilirsiniz sanırım.
illa bankanız ie şart koşuyorsa
konqueror programında bu ayarları yapabilirsiniz.
Ayarlar menüsü>Konq programını yapılandır>
Soldaki menüden Web Tarayıcı Kimliğine banka adresini Yeni.. Menüsünden
explorer seçerek tanıtabilirsiniz.