[Pardus-kullanicilari] bankacılık işlemleri

Şenol Eker pardus at kocaeli.org
28 Mayıs 2007 Pzt 00:03:57 EEST

talat ekinci wrote On 27-05-2007 20:36:
> arkadaşlar pardus 2007 üzerinde firefox 2.0 ve opera 9.0 yüklü bunlarla
> bankacılık işemleri yapmaya çalıştığımda bazı problemler ortaya çıkıyor.

HSBC ile girişte sorun olmuştu, bankayı aradım ve bir yol söyledi. Yani
denemiş adamlar. Sadece ben ne yapmam gerektiğini bilmediğim için
kullanamamışım.
Sanal klavyeden bir şey girdikten sonra sanal klavye üzerindeki tamam
tuşu çalışmıyor, ana form üzerine mouse ile tıklayınca girebileceğimi
anlattılar. Problemi düzeltmeye çalışıyoruz dediler.