[Pardus-kullanicilari] kurulum

Turgay celik trgycelik at gmail.com
26 Mayıs 2007 Cmt 23:53:47 EEST

Necmettin bey 160 Gb sadece ikiyemi bölsün.Ya grubta sorunçıkarsa
veya wini tekrar kurarsa bi rsürü sorun.
Fat oluşun sebebi winin yedekleme kolaylığı için.+Microsoft ntsf'yi
diyer sistemlere kapatacak diye birşeyler görmüştüm(Kaynağım yok).
Yinede ben acemiyim iyisini siz bilirsiniz.
Kolay gelsin.

26.05.2007 tarihinde Necmettin Begiter <necmettin.begiter at gmail.com> yazmış: