[Pardus-kullanicilari] kurulum

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
26 Mayıs 2007 Cmt 23:29:44 EEST

On Saturday 26 May 2007 20:23:42 Turgay celik wrote:
> Hardiski bence 4'e bölün daha garantili olur.
> Xp'yi kurun fat32 olarak
> D:sürücüsünü xp yedeği için boş brakın fat32
> Sonra diğer iki bölümden birincisine
> E:Pardus sistem dosyalarını
> F:İkincisinede Pardus Home'yi kurun(Kullanıcı dosyalarını)Burayada Parsın
> yedeğini alın
> Hangi işletim sistemiyle sorun yaşarsanız diğerini kurtarmış olursunuz.
>
> Bugün 4 kere kurdum azıcık insana ders oluyor.
> Kolay gelsin.
>
> 26.05.2007 tarihinde Yılmaz Bilgili <liste at yilmazbilgili.com> yazmış:

Arkadaşlar, bazı yanlışlar var burada, onları düzeltmek lazım. Birincisi,
Windows XP kurulumunu Fat32'ye yapmamakta fayda var. NTFS olması daha iyidir.
İkincisi, 160 gb'nin diyelim 40 gb'sine Windows'u kurduktan sonra, kalan disk
alanına dokunmadan direkt Pardus kurulumuna geçin. Disk alanınızın büyüklüğü
düşünüldüğünde rahat etmek ve yer sıkıntısı çekmemek için Pardus'a en az 10gb
ayırmanızda fayda var (çünkü isterseniz ev dizininizi ayrı bir alan
yapabiliyorsunuz). Pardus'u Windows'dan ayırdığınız alanlara kurmamanız sizin
için daha iyidir - veya şöyle söyleyelim: Pardus'u kuracağınız alanları
Windows'da formatlamayın.