[Pardus-kullanicilari] kurulum

Turgay celik trgycelik at gmail.com
26 Mayıs 2007 Cmt 20:23:42 EEST

Hardiski bence 4'e bölün daha garantili olur.
Xp'yi kurun fat32 olarak
D:sürücüsünü xp yedeği için boş brakın fat32
Sonra diğer iki bölümden birincisine
E:Pardus sistem dosyalarını
F:İkincisinede Pardus Home'yi kurun(Kullanıcı dosyalarını)Burayada Parsın
yedeğini alın
Hangi işletim sistemiyle sorun yaşarsanız diğerini kurtarmış olursunuz.

Bugün 4 kere kurdum azıcık insana ders oluyor.
Kolay gelsin.

26.05.2007 tarihinde Yılmaz Bilgili <liste at yilmazbilgili.com> yazmış: