[Pardus-kullanicilari] uzaktaki sunucuya dosya aktarırken yaşanan sorun (konqueror, ftp protokolü)

Mehmet Türkoğlu mrturkoglu at gmail.com
16 Mayıs 2007 Çar 05:19:37 EEST

Merhaba
Ben 4 gün önce bir firmadan hosting aldım. konqueror aracılığıyla dosyaları
ilgili klasöre aktarıyorum. yalnız dosyalar tam olarak aktarılmıyor. ben de
klasörleri tek tek sırayla gönderiyorum bu sefer oluyor. Acaba bu sorun
benim makineden mi kaynaklanıyor? Yoksa hosting aldığım şirketin ayıbı mı
bu? Yani özetle 10 15 klasörü tek seferde upload edersem aktarıldı görünüyor
ama aslında eksikler oluyor.
Teşekkürler

--
Mehmet Recep Türkoğlu