[Pardus-kullanicilari] Pardus ve işleyiş sorunları

Yazan Adam yazanadam at ttnet.net.tr
16 Mayıs 2007 Çar 01:44:11 EEST

İyi geceler arkadaşlar

Dün yazmış olduğum işleyiş sorunlarını çözdüm. Bu sorunumu çözmeme yardımcı olan Nihat bey'e teşekkür ediyorum. İletisini okuyunca güncellemelerin tamamını yapmam gerektiğini anladım ve akşam Pardus'u açıp sabaha kadar bütün güncellemeleri bitirdim. Neden sabaha kadar sürda derseniz; 214 Mb'lık güncellemem bağımlı paketler ve winxp kafasıyla düşünüp Pardus'ca güncelleme yapmaya kalkmam yüzünden oldu.
Yapmaya çalıştığım tümü kısımını açıp sırasıyla 5 -10 pk. seçip güncellemeleri almaya çalışmaktı. Bunun işe yaramadığını ancak geceye doğru anladım. Ve hemen kategori kısmına geçip, Çekirdek'ten başlamak suretiyle güncellemeleri yaptım. Fakat bu sırada karşıma çıkan bağlı pk.ler işimi biraz uzattı. Acaba ana pk.leri ayrı bağlı pk.leri ayrı gösterip, güncelleme sürecini kısaltmanın olanağı yok mu?
Bu arada Pardus hala dos ekranından açılıyor ve kapanıyor; kapandıktan sonra da " system halted " deyip duruyor. Bu durumda reboot edip bilgisayarımı winxp açılış ekranından kapatmak zorunda kalıyorum.  Ancak eskisi gibi grafik arayüzden açıp Pardus üzerinden nasıl kapatacağım konusu zihnimi meşgul ediyor.

                                                   Mehmet