[Pardus-kullanicilari] uzaktaki sunucuya dosya aktarırken yaşanan sorun (konqueror, ftp protokolü)

Bunyamin VICIL arianus at gmail.com
19 Mayıs 2007 Cmt 15:24:16 EEST

ben de aynı mantıkla dosya transferi kullanıyorum. şu ana kadar bir problem
olmadı, hatta geçen hafta 30 mb boyutunda bir sürü dosyadan oluşan bir site
attım sunucuma. bence hosting şirketinizle konuşun ya da daha önce ping
sürelerinizi kontrol edin belki zaman aşımı oluyordur.

saygılarımla

16.05.2007 tarihinde Mehmet Türkoğlu <mrturkoglu at gmail.com> yazmış: