[Pardus-kullanicilari] pardus açılmıyor

onder uysal onderpardus at gmail.com
14 Mayıs 2007 Pzt 00:17:44 EEST

pardusun iyi çalışmadığını düşünerek tekraa kurulumunu yaptım amd 3800
işlemcim  asus ana kartım var 80 gb harddisk 3 parçaya bölünmüs 2 si windows
için birinde programlar diğerinde ise dosyalarım var 3. parçada pardus
kurulu kurulumda ayarlarımı ve güncellemeyi yaptım pardusta ikikullanıcı var
biri ben diğeri oğlum  ancak kurulumu ve ayarlarımı yaptıktan sonra pardus
2007yazan yazıdan sonra siyah ve imleç in donduğu bir ekran geliyor
kullanıcı  şifresinden önceki kısımda donup kalıyor
yardımlarınızı bekliyorum
selamlar saygılar
--
www.onderuysal.com