[Pardus-kullanicilari] pardus açılmıyor

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
14 Mayıs 2007 Pzt 14:27:06 EEST

Merhaba Onder Bey,

Sorun devam ediyor mu? 2007 CD'sinden mi yoksa 2007.1 cdsinden mi kurdunuz?
Guncellestirmeleri yapmadan once calisiyor muydu?

acilis esnasinda, grub ekraninda, en ust siradaki Pardus girdisinin ustunde
e tusuna basarak, gelen ekranda kernel satirinda tekrar e tusuna basarak

kernel (hd0,3)/boot/kernel-2.6.18.8-83 root=/dev/hda4
video=vesafb:nomtrr,pmipal,ywrap,1024x768-32 at 60splash=silent,fadein,theme:pardus
console=tty2 mudur=language:en quiet

gibi olan kismi (sizdeki tam boyle olmayabilir)
kernel (hd0,3)/boot/kernel-2.6.18.8-83 root=/dev/hda4 ro

yapip calistirabilir misiniz? Ekrana bissuru yazilar dokulecek, nerede
takildigi ile ilgli bir mesaj olabilr.

Bir de, siyah ekranda kaliyor dediginiz yerde, CTRL+ALT+F1 'e bastiginizda,
komut satirina (konsola) dusuyor mu?

Emre