[Pardus-kullanicilari] Geek kryptonu21w kablosuz sorunu

Mehmet Selim Imre selimimre at gmail.com
10 Mayýs 2007 Per 15:20:24 EEST

merhabalar,

lsusb çıktısı şu şekilde;

PardusLobiPC ~ # lsusb
Bus 003 Device 001: ID 0000:0000
Bus 002 Device 001: ID 0000:0000
Bus 001 Device 002: ID 1905:4329
Bus 001 Device 001: ID 0000:0000

donanım hiç tanınmıyorum değil mi? Bugün son çekirdek güncellemesin de
yaptım. Dün ndiswapper ile xp sürücüsü kurmayı denedim. Hatta win2000
sürücüsünü de denedim ama sonuçta şu oluyor;

PardusLobiPC ~ # ndiswrapper -l
prisma02.dll : invalid driver!
prisma02.sys : invalid driver!
prismndi.dll : invalid driver!

Sizce ne yapmalıyım? Umut var mı? Lütfen bir fikir verin ona göre adım
atayım açıkçası çok kararsız kaldım.

Bu arada Geek firması sahibi ile telefonda görüştüm. Bilmyorum belki ben
fazla beklentideydim ama sadece teşekkür etti, ilgileneceğini söyledi.
Açıkçası hem pardus Türk Malı hem de Geek Türk Malı iken uyumsuz olmaları
can sıkıcı ve üzücü.