[Pardus-kullanicilari] Geek kryptonu21w kablosuz sorunu

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
10 Mayıs 2007 Per 15:24:41 EEST

10.05.2007 tarihinde Mehmet Selim Imre <selimimre at gmail.com> yazmış:

> merhabalar,
>
> lsusb çıktısı şu şekilde;
>
> PardusLobiPC ~ # lsusb
> Bus 003 Device 001: ID 0000:0000
> Bus 002 Device 001: ID 0000:0000
> Bus 001 Device 002: ID 1905:4329
> Bus 001 Device 001: ID 0000:0000
>
> donanım hiç tanınmıyorum değil mi? Bugün son çekirdek güncellemesin de
> yaptım. Dün ndiswapper ile xp sürücüsü kurmayı denedim. Hatta win2000
> sürücüsünü de denedim ama sonuçta şu oluyor;
>
> PardusLobiPC ~ # ndiswrapper -l
> prisma02.dll : invalid driver!
> prisma02.sys : invalid driver!
> [...]

Selam,

dll ve sys uzantılı dosyalar kurmak yerine inf uzantılı dosyaları kurmayı
denemelisiniz.
ndiswrapper -i prisma02.inf gibi bir komut ile kuruluyor. Ayrıca bu inf
dosyasının yanında dll ve sys dosyalarının da bulunma mecburiyeti var. Yani
inf tanımlamaları yapıyor, dll ve sys dosyalarını kullanmasını söylüyor
ndiswrapper'a.

Şimdi ndiswrapper -e prisma02.dll vs vs hepsini tek tek silip inf dosyasını
kurmanız gerekiyor.

Kolay gelsin.