[Pardus-kullanicilari] Open office Hesap tablosu'nde hücre özelliği

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
10 Mayıs 2007 Per 17:54:19 EEST

On Thursday 10 May 2007 14:41:57 Mucibirahman İLBUĞA wrote:
> Selamlar,
> OO Hesap tablosu kullanırken bir hücreye yazdığım metin uzun ise nedense
> bir sağ hücrede görünmüyor ve kırmızı bir ok işareti ile "Bu cümlenin
> devamı var" gibi bir ibare düşüyor.
>
> Ama normal şartlarda excel'de eğer hücrenin sağ yanlarındaki hücreler
> boş ise hücre içeriğindeki yazıların sağ hücrelere kayması gerekiyordu...
>
> Bunu nasıl sağlayabilirim?
>
> Mucip:)

Yandaki hücrenin boş olduğuna emin misiniz? Kilitli/ korumalı olabilir mi?
İçinde hiçbirşey (formül, tek bir boşluk karakteri vs.) olmadığına emin
miyiz?

Bugüne kadar hiç bu problemi yaşamamıştım, şimdi siz söyleyince kontrol ettim,
böyle bir problem yok, ama yandaki hücreye herhangi bir formül veya tek bir
boşluk karakteri koyunca dediğiniz durum oluyor...