[Pardus-kullanicilari] pardus kurulumu ve xp işletim sistemine ve dosyalarına etkisi

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
9 Mayıs 2007 Çar 16:11:11 EEST

Arkadaşım
Anladığım kadarıyla bilgisayarınız hardı C ve D olmak üzere iki
bölüm.Dbölümündeki dosyalarınızı geçici olarak C bölümünde bir klasör açıp
transfer edin daha sonra D bölümünü D ve E bölümü olarak ikiye bölün Pardus
için 6-7 Gb lık bölüm yeterlidir .Daha sonra D bölümüne dosyalarınızı tekrar
transfer edin. Bilgisayarınızı Pardus Cd ile başlatıp kurulumda disk
bölümünü kendim düzenleyeceğim seçeneği ile devam et boş bölümü işaretle
düzenle diyerek devam et Kurulumun sononda ilk sorduğu parola root
parolandır daha sonra kullanıcı adın ve açılış parolasını oluşturduktan
sonra grubu MBR ku diyerek sonlandır.Pardus ve XP Pro farklı bölümlerde ve
farklı sistemlerdir birbirlerini etkilemeleri mümkün
değildir.Parduskurulumundan sonra güncellemeleri yapmanız gerekli
fakat bunun için bir iki
gün beklemeniz gerekmekte o da server bakımı yapıldığından tekrar servis
edildiğinde güncellemeler ve gerekli Pk.leri pisi ye kurdurduktan sonra
Pardus da çalışırken winxp pro daki dosyalarına erişebilir gerekli
pk.lerikurduysanız bu dosyalarda işlem
yapabilirsiniz.Sormuş olduğunuz diğer konu Pardus hicbir zaman diğer
programları bozmaz tabi kurulumda siz adı geçen programların kurulu olduğu
disk bölümünün üzerine kurulum yapmadığınız sürece.Kolay gelsin

09.05.2007 tarihinde Yazan Adam <yazanadam at ttnet.net.tr> yazmış: