[Pardus-kullanicilari] pardus kurulumu ve xp işletim sistemine ve dosyalarına etkisi

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
9 Mayıs 2007 Çar 16:14:00 EEST

Pardon
D bölümündeki yardımcı programlarınızı da C bölümüne transfer etmeniz
gerekli disk bölümlemede kazaya uğrar.Tabi diskinizde hazır daha evvelden
bölünmüş boş partition varsa bunların hiç birini yapmadan dirkt boş bölüme
kurulum yapabilirsiniz

09.05.2007 tarihinde Yazan Adam <yazanadam at ttnet.net.tr> yazmış: