[Pardus-kullanicilari] SÜRÜCÜ

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
8 Mayıs 2007 Sal 21:04:37 EEST

Bir seyi unutmusum bir de broadcom hakkinda yorum yapmamisim:
- Belki sisteminde 915resolution hali hazirda kuruludur, once bi
calistirmayi deneyin dogrudan.

Gelelim Broadcom'a, bu da linux'u hic sevmeyen bir chipset ureticisi ve
siddetle uzak durulmasi gerekiyor. Ancak madem elinizde var, alinmis, cozum
bulmaya calisalim. 2 Cozum olabilir
1) Ndiswrapper --> wiki'de gerekli dokuman var
2) Acaba linux native surucu var mi diye bakmak.

2. cozume bakmak icin su komut ciktisi lazim (root olarak):

# lspci | grep Broadcom\ Corporation

Suna benzer bir cikti gormemiz lazim:
0000:02:0d.0 Network controller: Broadcom Corporation BCM4306 802.11b/g
Wireless LAN Controller (rev 03)

Sonra tekrar bakalim...

Emre