[Pardus-kullanicilari] Kapanma problemi

Özgür Tunca ozgur.tunca at yahoo.com.tr
9 Mayýs 2007 Çar 10:27:01 EEST

Pardus öğrendikçe zevkli olmaya başlıyor. Yalnız problemler ile baş etmeyi öğreninceye kadar sabretmek de gerekiyor.
  Ben pardusu 2. kez yüklediğimde  minimum ayarlar ile yükledim. Sanıyorum bir takım ayarlarını karıştırırken yanlışlar da yaptım. Şimdi sistem kapanırken gelen siyah ekranın sonunda

  Shutdown: hda
  System halted şeklinde bir yazı ile öylece durup kalıyor. kapama düğmesine basmadan kapanmıyor. Otomatik olarak kapatabilmek için ne yapmak gerekiyor?

Yahoo! kullaniyor musunuz?
 Simdi, 1GB e-posta saklama alani sunuyor
http://tr.mail.yahoo.com