[Pardus-kullanicilari] saat ayarları

zafer gençalp zgencalp at gmail.com
31 Mar 2007 Cmt 11:06:34 EEST

Herkese selamlar,
Buraya yazmadan önce biraz araştırma yaptım. Ancak birebir sorunlar
uymamakla birlikte benzer sorunlar yaşanmış.
Yaz saati uygulamasına geçildikten sonra dizüstü bilgisayarımın saatini
Pardusta ileri aldım. O günden sonra dizüstü bilgisayarımı her açtığımda
bilgisayarın saati 30 dakika- 40 dakika bazen de 1 saat gibi ileri gidiyor.
Ben de elle manuel olarak geri alıyorum saati. Bilgisayarımda Windows da
yüklü. Pardusta saati ileri aldıktan bir kaç gün sonra Windowsu açtığımda
onun saati de olması gerekenden 1 saat daha ileri olduğunu gördüm. Onu da
geri elle manuel olarak geri aldım.
Pardusta saatimin devamlı olarak İLERİ gitmesini engellemek için yapmam
gerekenler hakkında yardımlarınızı beklerim.

Not: Küçük bir ricam olacak; eğer konsoldan veya BIOS tan bir şeyler yapmam
gerekiyorsa pek bilgili olmadığımdan ayrıntılı olarak belirtmenizi rica
ederim.

Teşekkürler,

Zafer GENÇALP