[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı , Sayı 14, Konu 503 (Msg:4)

Ergin Altintas ealtintas at gmail.com
31 Mar 2007 Cmt 02:38:40 EEST

On Friday 30 March 2007 10:50:41 pardus-kullanicilari-request at uludag.org.tr
wrote:
> Message: 4
> Date: Fri, 30 Mar 2007 00:39:02 -0700 (PDT)
> From: abidin <bluex1966 at yahoo.com>
> Subject: Açılışta ekran siyah kalıyor
> To: pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
>
> Pardusu yükledikten sonra pisi lerin bir k?sm?n?
> internetten güncelleim. Daha sonra mbr ekran?nda
> pardus, pardus 2.6.18.8-80 ve windows seçenekleri
> sunuluyor. Parduslardan birini seçti?imde yükleme
> devam eder gibi görünüyor, dönen fare ikonu 1-2 saniye
> görünüp ?u yaz? ile yükleme duruyor.
> Pardus GNU/Linux 2.6.18.8-80 (tty1)
> Bu konu ile ilgili forumlar? takip ederek bir ?eyler
> [...]

Merhaba,

Ctrl-Alt-F1 ile root olduktan sonra

pisi lu komutu ile henüz güncellememiş olduğunuz paketleri listeleyin.

ve sonra

pisi up paketadi

ile tüm paketlerinizi güncelleyin büyük ihtimalle sorununuz düzelecektir.
Düzelmez ise yine konsoldan startx komutunu verin ve aldığınız hatayı
belirtin.

Kolaylıklar,