[Pardus-kullanicilari] saat ayarları

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
31 Mar 2007 Cmt 11:18:51 EEST

Arkadaşlar
Sistemdeki 3 Pardus dan birisinin saatini bir saat ileri aldım yaz saati
uygulamasından 2 saat önce ve ertesi gün aynı Pardus da saat bir saat
ileriydi.Otomatik olarak yaz saati devrede diyerek bir saat tekrar geri
aldım.Her açışımda saatin 30 dakika kadar ileri olduğunu görerek
düzeltiyorum.Zafer arkadaşımızın mailini görünce ilgimi çekti .Donanımsal mı
yoksa Yazılımsal mı bir kaynak saatin ileri gitmesini etkiliyor.Te4şekkürler

31.03.2007 tarihinde zafer gençalp <zgencalp at gmail.com> yazmış: