[Pardus-kullanicilari] Slm

ramazan akin akin.ramazan at gmail.com
31 Mar 2007 Cmt 02:08:24 EEST

arkadaşlar;
herkesin düşüncesi ve yaşama tarzı kendini ilgilendir. Başkalarını
eleştirken veya onların görüşlerini değerlendirirken saygımızı
kaybetmeyelim. kutlama mesajlarına arkadaşlık ortamında ortak bir düşünce
ile samimiyeti dile getirmek içindir. dilerseniz 23 nisanda hepimizin
bayramını beraber kutlayalım. :)
Altın kural : istisnalar kaideyi bozmaz.
kandil kutlamasına katılan olur veya olmaz ama coğunluk katılmıştır. o zaman
azınlık çoğunluğa uymalı. demokrasi değil mi bu. gerçi uymasanız ne
değişirki :)

mail listesinin trafiği o kadar yüksek değil işin gerçeği. 1 konu eksik bir
konu fazla pek birşey değişmiyor. toplasanız günde kaç mail geliyorki ??

pardus u kullanmak yerine geliştirmek için ne yaptık şimdiye kadar.?? sadece
cıkan sorunları kendi capımızda çözdük. son kullanıcıya hitap ediyoruz diye.
mail listesinde server sistemlerine destek veren kişi sayısı bir elin
parmaklarını geçemiyor,  kaynak kodu veya yazılımları geliştirme konusunda
ne yapıldı. :( var mı elimizde sıfırdan ben yaptım işte deneyin kardeşim
dediğim bir program. ( kendi öz eleştirimi size soruyorum )

herkese iyigeceler ( sanırım bu düşünceme katılmayan yoktur ) :)

31.03.2007 tarihinde Hasan Ozcelik <hasanozcelik35 at gmail.com> yazmış: