[Pardus-kullanicilari] Slm

selim ok selimok at gmail.com
31 Mar 2007 Cmt 02:30:03 EEST

Ramazan Bey,
listenin adi pardus-kullanicilari listesi. Adini tekrar okuyun lütfen.
Burasi gelistirmek icin degil, yardimlasmak, sorunlari belirlemek icin bir
ortam. Üstelik bu listeyi kücük görmek cok büyük hata olur. Buradan gelen
geri bildirimler sayesinde cok fazla hata kaydi acildi ve bunlar düzeltildi.
Iste bu ne yaptik sorusunun cevabi. Bu liste daha fazlasi icin bir adim
niteliginde bir cok insan icin. Kimse annesinin karnindan programci olarak
dogmuyor. Bazi seyler ögrenmek icinde listeyi takip eden var, hatasini
cözmek icin takip edende, hatta sirf zevk olsun diye bile takip edenler var.

Bu durumu sorgulamanizi anlamis degilim. Tekrar ediyorum, bu listenin adi
pardus-kullanicilari listesi konusu icinde su adrese bakin lütfen:
listenin konusunun ne oldugu yaziyor. Bu durumda bu konuya uymak
durumudasiniz. Malesef bu listede demokrasi kurali gecerli degil. Belirli
kurallar var, bu cercevede baskalarina saygi göstermek durumundayiz. Bastan
aciklanan kurallara göre katilim oluyor bu listeye. Eger kurallari
begenmiyorsaniz, hata kayit sistemin bir iyilestirme önerisi girin, bu
durumda degistirilirse ne ala. Ancak dedigim gibi herkes birbirine saygi
göstermeli ve pardus konusu disina cikmamali. Istisna olarak bahsettiginiz
seyler cok iyi niyetli seyler, daha önce de söyledim bunu anliyorum. Ancak
herkesin kendine göre istisnalari olacak, ve burasi bu istisnalarin yeri
degil. Cogunluk bunu kabul ediyor etmiyor uygulamasi yapamiyoruz malesef bu
listenin 50'den cok daha fazla üyesi var. Herkesi toplayip oylama yapma
sansimiz yok. (Bu istisanlari kabul ediyoruz, etmiyoruz seklinde)

Sonuc olarak, tekrar rica ediyorum, düsünceniz niyetiniz ne kadar iyi olursa
olsun, listeye tebrik, bildiri, kamu yarari icin önemli bilgi vs., pardus
konusu disinda olmadigi sürece, göndermeyin. Ben rahatsiz olmuyorum
acikcasi, atlayip geciyorum, gün icinde gelen 100 e-posta arasinda beni cok
da ilgilendirmiyor. Ancak bu iletiler birinin canini sikiyor (hakli haksiz
tartismasina girmiyorum), o buna cevap yaziyor (sikayet ediyor, istemiyor
vs.), listeden baska birisi gelip digerine cevap veriyor, sonra sonu
gelmeyen tartismalar cikiyor.

Kac yildir internette forumlarda, orda burda bu tartismalar sahit
oluyorum,sonunda kazanan olmuyor, ortamin havasi iyice bozuluyor. Bu listede
bunun olmamasi icin elimden geleni yapacagim, cünkü artik sikildim bu tarz
tartismalardan.

Tekrar ve tekrar rica ediyorum, pardus konusu disindaki e-postalardan uzak
durun.

Iyi calismalar,
Selim

31.03.2007 tarihinde ramazan akin <akin.ramazan at gmail.com> yazmış: