[Pardus-kullanicilari] Slm

Hasan Ozcelik hasanozcelik35 at gmail.com
31 Mar 2007 Cmt 01:08:29 EEST

30.03.2007 tarihinde Canberk Demirdelen <cdemirdelen at gmail.com> yazmış:

>  bende sizin bu fikrinize katılmıyorum. hatta sayın özgül küçük alınganlık
> yapıp gereksiz şekilde üzerine alınmış. kabul edip etmemekte özgürsünüz. ama
> olayı despot şekle getirirseniz ne pardus bunu toparlayabilir nede başka bir
> şey..
>
> daha açıkcası kanımca şudur. bu gurup PARDUS son kullanıcılar gurubu. bir
> ülkeye ait olduğu düşünülen ve evrensellik ile bağdaştırılan bir ortam.
> evrenselliğin içerisinde olan inanışlar da saygı ister, ve bence
> DUYULMALIDIR SAYGI BU İNANANLARA..

Önümüzde 1 MAYIS var..!
İki gün sonra 3 MAYIS var..!
23 Nisan var..!
19 Mayıs var..!
Özellikle 1 Mayıs İşçinin Emekçinin bayramını kutlayan mesajlarla burası
dolduğunda da siz aynı "saygı"yı gösterebilecekmisiniz.
Türklük dünyasının bayramının kutlanmasına ilşkin mesajlara aynı tahammülü
gösterebilecekmisiniz.
Araya sıkışan ve yardım isteyen kullanıcıların sorularına cevap vermek
yerine kim kutladı kim kutlamadı çetelesini mi tutacağız.

milli ve dini bayramlar var. başka hatırlamıyorum. kabotaj bayramından
> bahsediyorsanız ulusal diyerek onu bilemem.. ;)

Anlaşılan sizin ulusalcılıktan anladığınız bambaşka birşey.
Unutmayın,"Muhammed'in  milleti" var,arap ümmeti var.
O milli dediğiniz sözcüğün etimolojisi dini içeriktedir.
Yıllardır bu şekilde ikili  anlamdan nemalandılar.

despot olmayın. itici olmayın.. sevgi sunumlarını kabul ettiğiniz gibi
> saygılı davranışlarıda kabul buyurun..
>
> nacizane..

Lütfen,siz de "milli" yerine ulusal sözcüğünü gerçeğe uygun kullanan bizlere
bu şekilde "despot"luk yapmayın.