[Pardus-kullanicilari] monitör sorunu

cihan kaya kayacin at gmail.com
27 Mar 2007 Sal 17:57:07 EEST

bazı nvidia ekran kartları winde 85 hzde  çalışıyor görünmesine rağmen
pardusta 50 hz görünüyordu. zannedersem iki sistem hz hesaplarını biraz
farklı yaptığından farklı değerler görünüyor. ama aslında iki sistemde de
aynı hz de tarama yapılıyor. sizde de aynı durum olabilir.

27.03.2007 tarihinde huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com> yazmış: