[Pardus-kullanicilari] monitör sorunu

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
27 Mar 2007 Sal 10:25:18 EEST

Arkadaşım
Aynı Monitörü bende kullanıyorum 1024x768  60 HZ en randımanlı çalıştığı
çözünürlük ve frekans Winxp de de 1024x768 çözünürlükte görüntü aynı
olmasına karşın frekansı biraz daha üst değerlerde gösteriyor.100 Hz değer
maksimum çalışma değeri hiç bir zaman maximum değere çıkmak mümkün değil
deneye deneye xorg conf dosyasında 85 Hz e kadar değerlerle çalıştırdım
görüntü tatmin etmedi titreme ve gözü rahatsız eden bir durumla karşılaşınca
normal değerlere döndüm.Kolay gelsin

27.03.2007 tarihinde MURATCOLAK55 <muratcolak55 at mynet.com> yazmış: