[Pardus-kullanicilari] arkadaşlar bana yardımcı olacak varmı

selim ok selimok at gmail.com
25 Mar 2007 Paz 22:44:44 EEST

Acikcasi pardus sifrenizi nasil bulursunuz bilmiyorum. Ancak istediginiz sey
tekrar calistirabilmek icin silmek ise, Pardus kurulum CD'si ile daha önce
kurulu olan bölüme tekrar kurarsaniz orasi formatlanir ve yeni pardus
kurulur. Yok eski bölümden pardus'u kaldirmak istiyorsaniz. Pardus Calisan
CD'yi indirip bir CD'ye yazin onunla acin bilgisayari, programlar > sistem >
Gparted ile dilediginiz disk bölümünü bicimlendirin. Tabii windows'un
görmesini istiyorsaniz fat32 yada NTFS yapin.

Bu arada kullanici sifrenizi degilde yönetici sifrenizi hatirliyorsaniz.
ctrl+alt+f1 ile konsola gecin, root yazip enter'a bastiktan sonra yönetici
sifrenizi girin. Sonra
passwd kullanici_adi
ardindan da yeni sifrenizi iki defa yazip yeni sifrenize kavusabilirsiniz.
(birseyleri karistirmiyorsam tabi)

Umarim yardimci olur.

Iyi calismalar,
Selim