[Pardus-kullanicilari] arkadaşlar bana yardımcı olacak varmı

Besim Durgun bdurgun2 at yahoo.co.uk
25 Mar 2007 Paz 21:13:18 EEST

Pardusunuzu formatlamadan önce windozeda 'admin password reset'te olduğu gibi bir şekilde kullanıcı adınız ve şifrenizi kurtarabilirsiniz diye biliyorum. Formatlamadan önce kullanıcılardan biri bu yönde yardımcı olur umarım.
Yok ille de pardusu formatlamak istiyorum diyorsanız, pardusus yeniden kurarken zaten bu işlemi yapabilirsiniz. Seçeceğiniz eski pardus kurulu disk bölümünün üzerine kurulum yapmayı seçerseniz, bu bölüm formatlanmış olur. Yok eğer dual boot  bir bilgsayar kurulum yapmışsanız, ve pardusu tamamen kaldırmak istiyorum diyorsanız, önce Win XP diskinizle boot edip onar (R) komutundan Windowsun kurulu disk bölümünü işaretleyip, "fixmbr" komutu ile  master boot record'dan Grub'ı silip, exit ederek win XP'yi boot edip,  Windoze'da yönetimsel araçlar/disk yönetimi'nden ilgili disk bölümünü FAT yada NTFS olarak formatlayabilirsiniz.
Besim