[Pardus-kullanicilari] asus A6VM'de padus2007 asus A6VM'de padus2007 asus A6VM'de 2007 güncellemesi

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
24 Mar 2007 Cmt 23:41:12 EET

24.03.2007 tarihinde TAHSIN TORTOP <tahsin_tortop at hotmail.com> yazmış:

> ergin bey,siyah ekrandan kastım , grub'ı geçtikten sonra ekran
> ortasında beliren hareketli dairesel nesne  ortada olması
> gerekirken sağa diagonal hareket edim orada hareketsi bir şekilde
> duryor. ve ben hiç bir şelilde müdahale edemiyorum. bilmem
> anlattıklarımdan bir şeyl anlayabildiniz mi? :)  değim
> gibi bilgisayar ve özellikle pardus konusunda oldukça acemiyim :)

tam bu aşamada ctrl+alt+F1 tuşladığınızda
........(bilgisayarın adı) kullanıcı adı:

şeklinde bir kısım geliyor mu? eğer buraya geliyorsanız sistem açılıyor ama
grafik ortama giremiyorsunuz demektir. eğer bu kısma gelemiyorsanız
Pardus hiç açılmamış demektir. durumu yazın ben size Asus A6VM kullanıcısı
olarak yardım edeyim. gerçi donanım ile fazla alakası yok bu durumun ama
elimizden geleni yapalım.

kolay gelsin...