[Pardus-kullanicilari] Kaffeine ve VCD sorunu

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
25 Mar 2007 Paz 00:36:49 EET

Merhaba,

Kaffeine ile vcd izleyememe sorunununa iliÅŸkin hala bir geliÅŸme yok mudur?

Ben ne yaptıysam hala vcd izleyemiyorum, hemen kaffeine çöküyor ve 11 hatası veriyor.

Aslında Kaffeine den önce Pardus, Cdrom a takılan vcd yi hiç görmüyor bile. Normalde bir cd takınca konqueror açılır ve cd içeriğini görüntüler (ki vcd dışındakiler için durum böyle), ama ne zaman vcd koysam görmazden geliyor ve hiç tepki vermiyor.

Ekran kartımın Ati X550 olmasının da bunda payı var mıdır acaba?

--Boundary-01ôfaBGIRnqf+Nxo0--

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma Yahoo! Posta’da
http://tr.mail.yahoo.com