asus A6VM'de padus2007 asus A6VM'de padus2007 asus A6VM'de 2007 güncellemesi

TAHSIN TORTOP tahsin_tortop at hotmail.com
24 Mar 2007 Cmt 23:27:47 EET

ergin bey,siyah ekrandan kastım , grub'ı geçtikten sonra ekran
ortasında beliren hareketli dairesel nesne  ortada olması
gerekirken sağa diagonal hareket edim orada hareketsi bir şekilde
duryor. ve ben hiç bir şelilde müdahale edemiyorum. bilmem
anlattıklarımdan bir şeyl anlayabildiniz mi? :)  değim
gibi bilgisayar ve özellikle pardus konusunda oldukça acemiyim :)

Hava durumunu bizden ögrenin ve evden öyle çikin!
http://www.msn.com.tr/havadurumu/