[Pardus-kullanicilari] pardus 2007.1

Gökmen gokmengorgen at gmail.com
20 Mar 2007 Sal 11:21:15 EET

Merhaba Tamer,
Pardus güncellemelerinin hepsi tamamlanmadan sistemi yeniden başlatmanız
durumunda yapmanız gereken, ctrl alt f2 ile sistemin açılmadığını
düşündüğünüz anda konsola düşmeniz ve orada su komutuyla root olup pisi up
komutuyla kalan güncellemeleri tamamlamanız. Çakışan paketler olması
durumunda hepsine "e" yanıtını veriyorsunuz.

İyi günler.

20 Mar 2007 Sal tarihinde, Tamer ERKAL şunları yazmıştı: