[Pardus-kullanicilari] pardus 2007.1

Tamer ERKAL tamer661 at gmail.com
20 Mar 2007 Sal 12:01:37 EET

Gokmen ve Levent beyler,

tesekkurler ama ctrl alt f2 ile actigim pencerede,kullanici adindan sonra
 sifre yazilmiyor.(gerci bir arkadas,yazildigini ama gorunmedigini
soylemisti) yine de yazip enter dedigimde Login incorrect diyor.
baska ne yapabilirim??

Tamer Erkal.

20.03.2007 tarihinde Gökmen <gokmengorgen at gmail.com> yazmış: