[Pardus-kullanicilari] pardus 2007.1

Tamer ERKAL tamer661 at gmail.com
20 Mar 2007 Sal 11:14:26 EET

Huseyin Bey,

oncelikle "sadece kullanici/tuketici" oldugumu belirteyim.
soylediginiz yerden bazi guncellemeler yaptim ama su anda pardus
acilmiyor.(yali dan sonra ekran karariyor,bir sure sonra da donuyor)
daha once bir arkadasin da boyle sikayeti olmus ve diger bir arkadas
"alt+f2" den konsol acip kullanici adi ve sifreyle bir seyler yaparak
duzelttigini yazmisti.
yapilan isin ne oldugunu biliyormusunuz?
o cevap mesajini bulamiyorum,o mesaji yazan arkadas tekrar yardimci olabilir
mi?

tesekkurler.

Tamer Erkal.

16.03.2007 tarihinde huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com> yazmış: