[Pardus-kullanicilari] boot sorunu

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
18 Mar 2007 Paz 23:48:37 EET

Arkadaşım
Pardus kurulu diskin başına kurduğun için açılışta F11 boot seçeneği ile
ilgili diski atayıp pardusu başlatabilirsin.Pardus kurulumundan sonra grubu
MBR a kurdursaydın açılışta Pardus ve winxp seçeneği olan grub çıkacak
burada hangisini tercih edersen o sistem açılacaktı.Kolay gelsin ve aramıza
hoÅŸ geldin

18.03.2007 tarihinde Fatih Mutlu <admin at kazaam.org> yazmış: