[Pardus-kullanicilari] boot sorunu

Fatih Mutlu admin at kazaam.org
18 Mar 2007 Paz 23:42:26 EET

Merhaba,

Ben biraz önce bilgisayarıma sorunsuz bir şekilde Pardus kurulumu yaptım
fakat boot edememekteyim kendisini.

Bilgisayarımda 3 tane HDD var ve dizilimleri şöyle

Primary Master : ST3802110A (SAMSUNG 80 GB ATA - Windows Kurulu)

Primary Slave: SAMSUNG SP0822N (SAMSUNG 80 GB ATA - Depolama Birimi)

Secondary Master: SAMSUNG SP0411N (SAMSUNG 40 GB ATA - Pardus Kurulu)

Secondary Slave: DVD/RW

Normal olarak bilgisayar direktman Windows ile açılıyor.

Pardus kurulumunda diskin başına boot ekle gibi bir şey gördüm ve ona
"Pardus'un kurulu olduğu diskin başına ekle" dedim. Hata mı ettim?

Bu durumun çözümü nedir nasıldır?

Şimdiden teşekkürler.

Fatih Mutlu