[Pardus-kullanicilari] boot sorunu

Selim Tavþan selimtavsan at gmail.com
18 Mar 2007 Paz 23:50:18 EET

18.03.2007 tarihinde Fatih Mutlu <admin at kazaam.org> yazmış:

>  Merhaba,

merhaba,

Ben biraz önce bilgisayarıma sorunsuz bir şekilde Pardus kurulumu yaptım
> fakat boot edememekteyim kendisini.

öncelikle hayırlı olsun.

> Bilgisayarımda 3 tane HDD var ve dizilimleri şöyle
>
>  Primary Master : ST3802110A (SAMSUNG 80 GB ATA – Windows Kurulu)
>
> Primary Slave: SAMSUNG SP0822N (SAMSUNG 80 GB ATA – Depolama Birimi)
>
> Secondary Master: SAMSUNG SP0411N (SAMSUNG 40 GB ATA – Pardus Kurulu)
>
> Secondary Slave: DVD/RW
>
>  Normal olarak bilgisayar direktman Windows ile açılıyor.
>
> Pardus kurulumunda diskin başına boot ekle gibi bir şey gördüm ve ona
> "Pardus'un kurulu olduğu diskin başına ekle" dedim. Hata mı ettim?

evet diskin başına (MBR) kur demeniz gerekiyordu.

Bu durumun çözümü nedir nasıldır?

biostan şimdilik pardusun bulunduğu hdd yi master yapıp açılış
yapabilirsiniz. kesin çözüm grubu master diskin başına kurmak.

kolay gelsin...