[Pardus-kullanicilari] nvidia problemi.. sisteme giremiyorum..

Canberk Demirdelen cdemirdelen at gmail.com
17 Mar 2007 Cmt 11:27:30 EET

2007.1 i dün gece kurdum. tüm güncellemeleri yaptım. ve sıra geldi ekran
kartı desteğine. malum Opengl yada 3d önemli..

nvidia sürücüsülerini
http://www.pardusdepo.com/index.php?option=com_content&task=view&id=70&Itemid=34
adresinde anlatıldığı gibi kurdum ve sistemi restart etim. pardus2007 de
bu olmuştu fakat şimdi olmadı. daha beteri
kullanıcı giriş ekranına gelmeden önce nvidia logosu çıkıyordu normalde
ama şimdi çıkmıyor ve o kısıma geldiğinde siyah kalıyor. hiç bir işlem
yapmıyor. sisteme giremiyorum..

yardım lütfen..

HP NX9105 kullanıyorum..
amd 3000+  (socket 754)