[Pardus-kullanicilari] NEDEN?

mustafa sandiklinet at gmail.com
16 Mar 2007 Cum 22:41:41 EET

Evet,ben de katılıyorum,milli olmadan evrensel olmaya çalışıyoruz.Ama,şu
yapılan çalışmalar bile moral bulmamızı sağlıyor,en azından ben öyle
hissediyorum.Bir gayret var ve devam etmeli...
Geliştiricileri tebrik ediyorum.
İyi çalışmalar herkese.
Mustafa.

16.03.2007 tarihinde podaydr <podaydr at gmail.com> yazmış: