[Pardus-kullanicilari] Bluetooth

Osman BAYBAGAN obaybagan at gmail.com
14 Mar 2007 Çar 10:37:04 EET

2007/3/14, Aydin Deniz Senler <asenler at yahoo.com>:

> Anladığım kadarı ile usb bağlantılı bir HP
> yazıcınız bir de web kameranız var.
> Başka cihaz görünmüyor.
> Eğer bluetooth adaptörü takılı ise, Pardus
> tanımıyor demektir.

Teşekkür ediyorum, bende öyle düşünmüştüm, bluetooth takılı olmasına rağmen
takılı olmadığı mesajını veriyor, yanlız anlamadığım şey daha önce bluetooth
takılı iken ışığı devamlı yanıyordu, ama şimdi yanıp yanıp sönüyor bu
çalıştığını gösteriyor ama telefonumla veri aktarmak istediğimde etkin cihaz
bulunamadı mesajı alıyorum

13 Mar 2007 Sal 23:05 tarihinde, Osman BAYBAGAN