[Pardus-kullanicilari] Bluetooth

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
14 Mar 2007 Çar 10:14:01 EET

Anladığım kadarı ile usb bağlantılı bir HP
yazıcınız bir de web kameranız var.
Başka cihaz görünmüyor.
Eğer bluetooth adaptörü takılı ise, Pardus
tanımıyor demektir.

13 Mar 2007 Sal 23:05 tarihinde, Osman BAYBAGAN
şunları yazmıştı:
şunları yazmıştı:
bulunmazsa alt+F2 tuşlayın
basın. açılan konsole
çıktısını buraya kopyalayıp

olmalı.

yapmış (usr / urs)

> osman at pardus ~ $ /usr/sbin/lsusb
> Bus 001 Device 001: ID 0000:0000
> Bus 003 Device 002: ID 0c10:0000
> Bus 003 Device 001: ID 0000:0000
> Bus 002 Device 003: ID 03f0:4811 Hewlett-Packard
> Bus 002 Device 002: ID 0ac8:301b Z-Star
Microelectronics Corp. ZC0301
> WebCam Bus 002 Device 001: ID 0000:0000
>
> konsoldan aldığım çıktı bu şekilde, bluetooth
ile veri aktarması
> yapamıyorum ne yapmam gerektiği konusunda
yardımcı olursanız sevinirim.