[Pardus-kullanicilari] Bluetooth

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
14 Mar 2007 Çar 12:06:40 EET

2007/3/14, Osman BAYBAGAN <obaybagan at gmail.com>:

> [...]
merhaba,
saatin yanında bluetooth simgesinin çıkıp çıkmadığını veya hangi aşamada
takıldığınızı yine kahinliğimizle bulacağız :-)

cihazınız lsusb çıktısında gözüküyor gibi ama isminden ziyade daha farklı
şekilde. ama saatin yanında bluetooth simgesi hiç
çıkmıyorsa başka bir bluetooth almanız gerekebilir.

biraz detay yazarsanız sanırım bu iş olacak, kolay gelsin...