[Pardus-kullanicilari] Güncelleme

Özgür TOPRAK ozgurt10 at gmail.com
6 Mar 2007 Sal 00:26:40 EET

Sistemde benden başka kullanıcı yok. /home/kullanici_adı/ dizini içerisinde
eski içerikler bulunmakta. İlk defa böyle birşey başıma geldi. Güncelleme
dışında o oturumda sadece amule kurdum. Başkada birşey yapmadımdı. Ayarlar
sıfırlandıktan sonra yeniden ayarladım. Şuan için herhangi bir problem
kalmadı. Fakat neden böyle birşey oldu anlayamadım.

06.03.2007 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmış: