[Pardus-kullanicilari] NEZAKET !...

TAHSIN TORTOP tahsin_tortop at hotmail.com
6 Mar 2007 Sal 00:35:18 EET

<<YILDIM>> başlıklı mesajıma gereken ve her çağdaş insan olması gereken
nezaket içerisinde üşenmeyip yanıt veren Sn.Emre EROĞLU ve Sn.Timuçin
KIZILAY'a nazik mesajlarından dolayı teşekkür ederim.
Sn.Ali Emre KÖROĞLU , sizinle yüz yüze karşılaşsak , sanırım kendimi ve
yaşadıklarımı, yaşama bakış açımı ve algılayışım açık bir şekilde
anlatabilir ve ikna edebilirdim.
Muhtemelen benden daha genç ve yaşam deneyimiz benim kadar değil.
Çünki böyle olmasa yanıtınızda <<Doğru kaynağı okuyun!>> , <<Her insanda 23
kromozom var>> vb. gereksiz tümceler kurazdınız.
Beni tanısaydınız,bu tip tümceleri hak etmeyecek bir öğrenim, mesleki
kariyer ve yaşama karşı duruşu olmadığımı bilebilirdiniz.
Ekranın karşısına geçip, klavyenin tuşlarına basarak azarlar gibi mesajlar
yazmak ne size ne de bana bir şey kazandırır.
Her kişinin sizin özel ilgi alanınıza giren ya da profesyonel çalışma
yaşamınız ana konusuna hakim olmasını beklemeniz hata olur.İnsanlar her şeyi
sizin kadar bilme zorunda da değillerdir.
Bu nedenle , çoşkulu bir hevesle diz istü bilgisayarıma yüklediğim ve
kullanamadığım PARDUS yazılımı için ümidim hala var.Bunun PARDUS'tan
kaynaklanmadığını medeni bir şekilde açıklayan ve yardımcı olmaya çalışan
Sn.Emre EROĞLU ve Sn.Timuçin KIZILAY gibi arkadaşların yaklaşımları ile
dostluklar gelişir ve PARDUS'a emek verenlerin emeği hak ettiği karşılığı
bulabilir diye düşünüyorum.

Profesyonel bankacılık yaşamımda tüm arkadaşlarıma söylediğim sözü burada
sizede söyleme gereğini duyuyorum.

<<Nezaket bulaşıcıdır.Kaşınızdakine sirayet eder!..>>

Saygılarımla,

Her yönüyle sohbetin tadi ancak Messenger ile çikar!
http://messenger.msn.com/?mkt=tr&DI=3490&XAPID=2584