[Pardus-kullanicilari] Güncelleme

selim ok selimok at gmail.com
6 Mar 2007 Sal 00:13:24 EET

Kullanici ayarlariniz silinmis yada birsekilde degistirilmis gibi
duruyor. Sistemde sizden baska kullanici var mi?
/home/kullanici_adiniz/ dizini icinde eski icerginiz bulunuyor mu? Yok
bulunmuyorsa kazara kendiniz silmis olabilir misiniz? Normal sartlar
güncellemeler böyle bir soruna yol acmaz. Güncellemeler disinda
yaptiginiz herhangi bir degisiklik hatirliyor musunuz?

Iyi calismalar,
Selim

05.03.2007 tarihinde Özgür TOPRAK <ozgurt10 at gmail.com> yazmış: